Zpětné odkazy jsou důležitým článkem budování byznysu
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) zahrnuje řadu různých úkolů a pohyblivých částí, z nichž každý je stejně důležitý pro zdraví a sílu vašeho webu. Zpětné odkazy jsou základním aspektem SEO, protože pomáhají budovat doménu a autoritu stránky, které přímo přispívají k hodnocení výsledků vyhledávání. Důležitost zpětných odkazů se však rozšiřuje ještě dále.
Co je to zpětný odkaz?
Zpětný odkaz je odkaz vytvořený, když jeden web odkazuje na jiný. Zpětné odkazy jsou pro SEO důležité, protože jsou v zásadě signálem pro vyhledávače, že ostatní ručí za váš obsah. Pokud mnoho webů odkazuje na stejnou webovou stránku nebo web, mohou vyhledávače odvodit, že obsah stojí za odkaz, a proto také stojí za to, aby se objevil na SERP. Takže výdělek těchto zpětných odkazů může mít pozitivní vliv na umístění na stránce nebo viditelnost vyhledávání.
Výdělek ze zpětných odkazů
Některé zpětné odkazy jsou ze své podstaty cennější než jiné. Následné odkazy z důvěryhodných, populárních webů s vysokou autoritou jsou považovány za nejžádanější zpětné odkazy, zatímco odkazy z webů s nízkou autoritou, potenciálně spamové stránky, jsou obvykle na druhém konci spektra.
Konkurenční výzkum zpětných odkazů
Zpětné odkazy mohou být časově náročné. Pro nové weby nebo pro ty, kteří rozšiřují svoji stopu klíčových slov, může být obtížné vědět, kde začít, pokud jde o vytváření odkazů.
To je místo, kde přichází konkurenční výzkum zpětných odkazů pomocí SEO specialisty: Prozkoumáním profilu zpětných odkazů (soubor stránek a domén odkazujících na webové stránky) konkurence, která již má dobré hodnocení pro vaše cílová klíčová slova, můžete získat přehled o vytváření odkazů, které jim mohly pomoci.
Proto byste se měli svěřit do rukou SEO specialisty, který má s tímto oborem prokazatelné zkušenosti.